Skip to content

Framme i Soweto

november 21, 2009

Efter en bra resa kom vi fram till Soweto i morse! Efter en snabb titt på vandrarhemmet där hela gänget bor insåg vi att det inte skulle funka med rullstolen så nu blir det en liten biltur för att hitta ett hyfsat bed&breakfast där en rullstol kommer in på toaletten 🙂
Jag ser verkligen fram mot veckan med massa möten med spännande människor och att få lov att uppleva Soweto på riktigt!

One Comment leave one →
  1. Anette Nilsson permalink
    november 22, 2009 2:47 e m

    Hej!
    Jag tror att du redan nu känner värmen och gemenskapen hos alla våra vänner i Soweto och jag antar att du kommer att bli känslomässigt berörd på många sätt. Hoppas innerligt att ni får en härlig vecka som kan inspirera dig och de du möter.
    Krama mina ”Sowetodöttrar” Wire och Tshepiso. Ha det mysigt med min käre man och son, njut av gemenskapen med de andra svenskarna.
    Försök att leva AT=african time. Det behöver du.
    Kram Nettan

Kommentera

